tiistai 17. toukokuuta 2016

Miksi kukaan haluaisi olla homo? (kuva)


 

 
 
 
 

 
Jos mun osani tässä maailmassa olisi niin ei-haluttava, ettei yksikään ihminen voisi haluta sitä - edes minä - niin mä en olisi täällä!
 
 
Mutta minä olen!
 
 
Jos ihminen todella näkee sukupuolen ja seksuaalisuuden moninaisuuden neutraalina tai ihastuttavana ominaisuutena, se ei puhu toisten ihmisten identiteeteistä ei-haluttavana taakkana tai kipuna niin kuin Päivi Räsänen!
 
Toi on ihan sama kuin sä kysyisit, että miksi kukaan haluaisi olla erilainen kuin muut kun voi olla samanlainen kuin muut. Välitätkö sä todella noin kovasti siitä mitä muut susta ajattelee ja millä askelmalla sä jossain kuvitellussa seksuaali- ja sukupuoli-identiteettien arvojärjestyksessä jonkun idiootin mielestä sijaitset!?
 
Miksi olla olemassa yleensäkään, koska olemassaolon aikana voi kokea jotain negatiivista? Onko sulle yllätys, että olemassaolo SATTUU JOSKUS!? Mä ELÄN kaikesta mun tuskasta ja rakkaudesta! Jos muhun on joskus sattunut todella pahasti, mä teen töitä sen eteen, ettei ketään muuta sattuisi! Mä olen onnekas, koska kun mä tiedän mitä epäoikeudenmukaisuus on, mä tavoittelen oikeudenmukaisuutta! Ja kun mä tiedän mitä viha on, mä tavoittelen rakkautta! Muhun SATTUU ja mä RAKASTAN ja se on just sitä mitä MINÄ HALUAN.
 
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti