maanantai 2. tammikuuta 2017

Maanantai ja muita Apulannan biisejä... Yhtäkkiä: Seksifantasiat!?


 
 
 
Hih! Oon täysin tottunut ilmaisemaan itseäni sarjakuvin enkä voi sille yhtään mitään. Noh, aika opetella uusia tapoja. Mulla on takana niin pitkä aika pelkkää kuvien piirtämistä nettiin, että tuntuu hankalalta kertoa elämästään muulla tavoin. Yksi haastavuutta lisäävä asia on myös, että en tiedä kenelle kirjoitan.
 
 
Niin
 
kirjoitin liikaa eilen taas
Kirjoitin sulle uudestaan
Pitäisi muistaa uskaltaa
Pitäisi muistaa yrittää

 
Tulin just poikaystävän tyköö pussailemasta ja tarviiko mun edes sanoa, että se on aivan ihanaa? Tuntuu hyvältä, että on olemassa ihminen, joka haluaa samanlaisia asioita kuin minä. Mä olen iloinen. Tämä teksti on omistettu iloisuudelle. Tämä on mun turvapaikka. Täällä on lämmintä ja hyvä olla.


Maalaat mun roudalle
värit joista mä tunnen sen
Pienimpiinkin kohtiin
teet puolikkaan ihmisen


Oon nyt ottanut tavaksi juuri ennen nukkumaanmenoa matkustaa mielessäni aina samaan kuvitteelliseen paikkaan ja rakentaa maailmaa siellä. Se on rentouttavaa ja mielenkiintoista ja oon innostunut aina siitä, että mitä seuraavaksi tapahtuu ja mitä seuraavaksi löydän. Oon nähnyt eloisia unia seikkailuista ja... ömh... seksistä. Jos mun unet jatkuu tarpeeksi kauan niin kaikista niistä tulee seksiseikkailuja.
 
 
Kun sun kanssas baby oon
Niin mä kosken aurinkoon
Kun sun kanssas beibe oon
Niin mä kosken aurinkoon

 
On aika villiä kun voi kirjoittaa mistä tahansa, päättää tehdä juuri niin ja melkein alkaa kirjoittaa auki yhtä omista fantasioistaan. Hih! Mua nolottaa enkä tiedä miten tästä tulisi jatkaa. Aivan sama. Nää on asioita, jotka tuottaa mulle iloa! Tänne mun ajatus nyt kulki ja jos joku haluaa kuulla juttuja säästä niin sitä varten on Ilmatieteenlaitos.fi. Tervemenoa!

Mulla oli ideana käyttäytyä ja kirjoittaa edes jossain määrin... nätisti, mutta näköjään niin ei ole tapahtumassa. :D Alistaja-Klaava. Klaava the BDSM KING! Tää blogi on turvallinen paikka, jossa kink shamingille ei ole tilaa! Tässä, tässä ja tässä sarjakuvassa seikkaillut Kinky-Kettu luotiin jo vuonna 2013, joten mun on varmaan myöhäistä ruveta tässä vaiheessa jeesustelemaan.

Tai itse asiassa... tää on helpointa kuvata sarjakuvana.

Joo. Palataan asiaan torstaina!


Huomasithan uuden päivitystahdin?

 

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti