tiistai 4. lokakuuta 2016

Syksy

 

 
1. Kirjoitan, koska en halua sen faktan unohtuvan, että olen ihminen.
2. Kirjoitan, koska tahdon itsekin tietää, mitä tällä hetkellä tunnen ja ajattelen.
3. Kirjoitan, koska en ole kirjoittanut pitkään aikaan.
4. Kirjoitan, koska haluan sen tuntuvan luontevalta ja kevyeltä taas.
5. Kirjoitan, koska rakastan kirjoittamista ja tahdon vuorovaikuttaa.

Mun oli kovasti mun miestä ikävä ja sit se laittoi viestiä. Oon hiljalleen tykästynyt höpöttämään sille söpöjä juttuja ja lähettämään sydämiä. En mä tiedä yhtään, mihin suuntaan tämä juttu etenee ja kuinka paljon mun ajatukset tulevat matkan varrella muuttumaan, mutta oon iloinen siitä, mitä meillä on. Mä oon saattanut pikkuhiljaa vähän rakastua siihen ihmiseen.

Mulla on yhä epävarmuuksia ja kaikenlaisia periaatteita ja sääntöjä. Mietin kovasti, että joskus tämä loppuu. Mä olen meistä varmasti se, joka pitää suurempaa tunne-etäisyyttä. Se huomioi mut kauniisti puheissaan ja puuhastelussaan ja monesti se sanoo tai tekee jotain tosi oikein ja mä oon ihan helvetin iloinen. Se kohtelee mua hienosti. On se hyvä käsittelee, ainakin. Mä pidän siitä kovasti. Se pitää musta.

Oon ollut monella tavalla rohkea, jotta oon päätynyt tähän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti